Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2

Saat yang ditunggu-tunggu oleh semua peminat kipas susah mati Harry Potter (HP). 15 Julai 2011. Episod terakhir filem Harry Potter akan ditayangkan. Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 adalah penamat kepada pengembaraan Harry dalam menentang Lord Voldermort. Sesiapa yang dah baca buku HP mesti dah tahu apa kesudahannya. AI dah baca buku terakhir HP ni (bahasa melayu punya, hehe).  Cuma nak tengok dalam bentuk visual pulak.

Nak kata fanatik sangat tu tak la, tapi AI memang follow cerita ni dari filem pertama. Mula-mula dulu saja layan je, tapi dah masuk filem ketiga dah mula rasa best pulak. Kalau nak difikir-fikirkan, takde la menarik sangat. Macam mengarut jer ceritanye tapi boleh la layan sekadar hiburan. Kepada semua peminat HP, jom layan trailer HP yang terbaru….zassss!!!

Perihal ahmadijat
"Kekayaan yang paling kaya ialah akal, kemiskinan yang paling besar ialah bodoh, keburukan yang paling buruk ialah terpesona pada diri sendiri, dan semulia-mulia kelakuan ialah akhlak yang baik"

4 Responses to Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2

  1. Mr Rileks berkata:

    perghhhh… mmg terbaik la yg last nie… hrp2 dpt jd org ptama tgok di pawagam nnt…

  2. maziah berkata:

    memg best………..rugi xtgoookkk..huhu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: